Banner

Neue Version: SportTracks 3.0.4059

Neue Version: SportTracks 3.0.4059

1
Neue Version: SportTracks 3.0.4059

Download Software Updates

A minor release with mostly bug fixes, data import improvements and crash fixes.

Changes:
* FEATURE: Added columns for: file size, date created and date modified to file import. Columns are sortable and customizable
* FEATURE: Show summary info (totals) in detail area when selecting multiple workouts, also markers in maps
* FEATURES & BUGFIXES: Improvements in lap handling during indoor workouts, prefill regular lap distances when editing total distance, auto-calc lap distances, more flexibility in editing lap distances and time, edit refesh fixes
* BUGFIX: Show unused equipment in "select by group"
* BUGFIX: Crashes when importing bad GPS data from FIT or GPX files
* BUGFIX: Various HRM import fixes for mixed units, RR-interval support, files which deviate from HRM spec
* BUGFIX: PWX import time trimming problem
* BUGFIX: Athlete chart not saved when showing a custom chart
* BUGFIX: Support for copy/paste to excel with multi-line edit fields.
* BUGFIX: Weather forecast issues

gruss hennes

2
Hennes hat geschrieben:* BUGFIX: Weather forecast issues
Wie gut, jetzt wissen endlich wieder alle, was sie für ein Wetter beim Sporteln erlebt haben: Regen oder Sonne, -3° oder 23°? - SportTracks beantwortet nach zwei Wochen Schweigen endlich wieder unsere Fragen, die wir so gar nicht selbst beantworten können! :hihi:

Danke, Hennes, für diese gute Nachricht!,
Andreas
Letzte Wettkämpfe (mit Berichten):
06/10 Vierlanden Triathlon * 07/10 Challenge Roth | Swiss Alpine Marathon (K78) * 04/11 Berliner Halbmarathon * 05/11 Rennsteiglauf Marathon * 07/11 Salomon 4 Trails * 09/11 Münster Marathon * 10/11 Köln Marathon * 04/12 Hamburg Marathon * 05/12 Rennsteiglauf Supermarathon
-----------
Blog: www.laufen-mit-diabetes.de

3
patrick_schere hat geschrieben: Danke, Hennes, für diese gute Nachricht!,
Andreas
Nach der Anzahl der Threads zu diesem Thema bei STs (in allen Sprachen) zu urteilen, ist das bei weitem wichtiger als laufen, biken etc´. Ich glaube, die große Mehrzahl der user nutzen das nur zur Wetterdokumentation.

:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

gruss hennes

5
Danke für die Info, Hennes. Und wie bekomme ich Updates mit, wenn du sie hier nicht postest oder ich sie übersehe?

Gruß,
Malte

6
Tashiro hat geschrieben:Danke für die Info, Hennes. Und wie bekomme ich Updates mit, wenn du sie hier nicht postest oder ich sie übersehe?

Gruß,
Malte
STs (das Programm) checkt das selber - aber nur 1mal im Monat.

gruss hennes

7
Also die Wetterdaten stimmen bei mir noch immer nicht, die sind immer im Minus Grad.
[size=0]
Bild
[/size]
Gesperrt

Zurück zu „Foren-Archiv“